Εισηγήσεις εκπαιδευτικών τής Φ.Ε.

 

1. Η αξιοποίηση τής ψηφιακής πλατφόρμας μάθησης e-arsakeio στη διδασκαλία τής Ιστορίας μέσω πηγών στην     πρωτοβάθμια εκπαίδευση (Στ΄ Δημοτικού)

    Implementing the Digital Platform e-arsakeio in Teaching History through Primary Sources in Elementary Schools
    Σ. Αβδημιώτης, Υποδιευθυντής στο Αρσάκειο Δημοτικό Θεσσαλονίκης

 

2. Η μηχανή τού χρόνου στην αφήγηση (Β΄ Γυμνασίου)
    Exploring Narrative Time
    Κ. Αυγουστίνου, Συντονίστρια Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου, Σ. Νάκη, Β. Λουτριανάκη, φιλόλογοι

 

3. Ψηφιακές διακειμενικές διαδρομές στην Ελένη τού Ευριπίδη (Γ΄ Γυμνασίου)
    Digital Intertextual Trajectories in Euripides’ Helen
    Κ. Αυγουστίνου, Συντονίστρια Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου, Μ. Δουζίνα, Μ. Καπετανής, φιλόλογοι

 

4. Σεφέρης – Ελύτης – Εμπειρίκος – Εγγονόπουλος: ποίηση, ζωή και ιστορία σε ποιήματα των τεσσάρων επιφανών     τής Γενιάς τού ’30 (Α΄ Λυκείου)
    Seferis – Elytis – Embirikos – Engonopoulos : Poetry, Life and History in Poetic Verse of the Four Prominent     Representatives of the Generation 1930
    Ν. Παππά, φιλόλογος

 

5. Αξιοποίηση ψηφιακών πόρων στη διδασκαλία των Ελληνικών τού Ξενοφώντα: μια διδακτική πρόταση
    (Α΄ Λυκείου)

    Using Digital Resources in Greek Secondary Education : The Case of Xenophon’s Hellenica
    Ι. Χριστόπουλος, Συντονιστής Φιλολογικών Μαθημάτων Λυκείου, Μ. Καραμπατέα, φιλόλογος στην Υπηρεσία     Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων

 

6. Χρησιμοποιώντας προγράμματα χαρτογράφησης επιχειρημάτων για την αναγνώριση, ανάλυση και ανάπτυξη     επιχειρηματολογίας (Γ΄ Λυκείου)
    Using Argument Diagramming Software to Recognize, Analyze and Develop Argumentation
    Ε. Τσαγκαράκη, φιλόλογος